2014. július 23.

Pocóék

Az előző bejegyzésben bemutattam nektek Pocakot és említettem, hogy két testvére már egy ideje nálam lakik. Most őket szeretném megismertetni veletek.


Először Pocó költözött be hozzám, már jó pár évvel ezelőtt. Egyik karácsonyi vásárlásunk során akadt meg rajta a szemem az Auchanban. Nagyon szerettem volna, ha hazahozhatom, de tudni kell rólam, hogy borzasztó nehezen vásárolok, utálok pénzt költeni. :) Így abban maradtunk, hogy felültetem a bevásárlókocsi peremére, ő döntse el, hogy velünk jön vagy az áruházban marad. Lássatok csodát, Pocó bedőlt a kocsiba, tehát csatlakozott hozzánk. :D Azóta is nagyon jól elvagyunk, mert mindig felvidít a kis édi mosolyával. Nevét az alakjáról, a cuki pocójáról kapta. Ő azon vízilovak egyike, akik velem alszanak. Sokszor használom párnának, de remélem, nem bánja. :)

Magassága: 33,5 cm


Pocót annyira megszerettük - oké, a többieket is imádjuk ám -, hogy felmerült a kérdés, van-e belőle másmilyen kiadás. Mivel a gyári elnevezését, gyártóját, forgalmazóját nem ismerjük, úgy kerestem rá eBay-en (ahol még több cuki vízilóra lehet bukkanni), hogy víziló lóherével. Sikerrel jártam, hiszen rátaláltam Pocira, aki kisebb kivitel és kék ruhát visel. Mivel ugyanolyan édi, mint Pocó, azonnal beleszerettem. Húgom segítségével sikerült megrendelni, és rövid időn belül már találkozhattunk is. Itthon derült ki, hogy Poci csörgőként is funkcionál, ami csak még cukibbá tette. :)

Magassága: 22 cm

Végül megosztok veletek néhány családi fényképet, amelyeken látszik, mennyire szeretik egymást. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése