2014. július 15.

Megnyitott a blog!

Vízipacis szép napot mindenkinek! :)

3 éves korom óta imádom a vízilovakat. Anyumék ekkor vittek el először a Fővárosi Állatkertbe, ahol megláttam a vízilovakat, és alig tudtak elrángatni tőlük. Ez az állapot még ma is fennáll. :D Minden állatkerti séta a vízipacikkal kezdődik és végződik. :) A rokonok, barátok már egészen megszokták.
Pontos magyarázatot nem tudok adni az imádat okára, egyszerűen ennivalóak, és elolvadok, ha meglátom őket.

Azért indítottam ezt a blogot, hogy megosszam a víziló gyűjteményemet, illetve itt rendszerezzem a kis drágáimat. :) Igyekszem minden héten feltölteni fénykép formájában párat közülük. Valamint tervezem, hogy elindítom a hónap vízipacija bejegyzést, ahol a hónapban újonnan megszerzett kis drágám kap főszerepet. Valószínűleg helyet kapnak majd egyéb vízilovas bejegyzések is, amelyek nem a gyűjteményem részei. Itt gondolok például a netes játékokra, fényképekre, honlapokra...

A gyűjteményemben minden megtalálható, ami víziló. Plüss állat, kártya, Kinder, újságkivágás, kutyajáték, édesség, zsírkréta, üveg, porcelán, bélyeg, fülbevaló... és igyekszem egyre növelni a számukat. Az sem baj, ha ugyanabból a példányból több darab is van. Viszont ebben a témában nagyon önző vagyok. Már volt, aki rá akart venni, hogy cseréljek el vele egy vízilovat, amiből nekem amúgy is több van. De ez nekem nem megy. Ha egy vízipaci hozzám kerül, azt többé nem engedem el. :D

Kezdésnek azt hiszem, ennyi bőven elég is. További szép estét!
Igyekszem folyamatosan karbantartani és frissíteni a blogot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése