2014. július 25.

Július hónap vízipacija (5. rész)

Csütörtökön vettem át egy kisebb csomagot, amiben több vízilónak is jutott hely. A csomag brit földről érkezett, de német eladótól. Mi lehet benne? :)


A Kinder Meglepetés csoki tojásban már hazánkban is többször szerepeltek vízilovak főattrakcióként. Ennek a kis csoportosulásnak a neve Happy Hippos. A németeknél több kiadása is volt, és ami még jobb, hogy náluk megjelentek bizonyos karakterekből nagyobb, plüss vagy plusz kiegészítővel ellátott darabok... Ha jól tudom, 2002-ben jelent meg náluk a Happy Hippos Star Wars kiadása. Már nagyon régóta szemeztem vele (mint minden vízipacival), de most eljutottam odáig, hogy megvásároltam egy nagyon szép állapotban lévő sorozatot. Ami már csak hab a tortán, hogy minden szereplőhöz elküldték a hozzá tartozó karakterleírást, és az összeszerelést igénylő példányokhoz a segítségként szolgáló rajzot.


Nagyon szeretem a Happy Hippo-kat, mert aranyos a kis cuki orruk és imádnivaló a pocakjuk. :D A Star Wars-os kollekció tíz szereplőit az alábbi fényképekkel mutatom be nektek.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése