2016. október 28.

Október hónap vízipacija (3. rész)

Nemrég újabb vízilovak gazdája lehettem.


Még mindig a Vaterát tartom az egyik legjobb víziló beszerző helynek. Ott bukkantam rá egy Ty márkájú, kis lila vízilóra.

14 cm

Ebből a márkából már néhány éve szereztem egy lila vízilovat. Az ő neve Nyunyó, és nemsokára megismerkedhettek vele is. Amikor már egy meglévő víziló családjára lelek, akkor még inkább szeretném megszerezni őket. Hogy együtt lehessen a család. Ezért szinte azonnal meg is vásároltam a fenti képen látható kis cukiságot.

Az eladó nagyon aranyos volt, és felhívta a figyelmemet, hogy üzemeltet egy webshopot, ahol még találhatok más vízilovakat is. Ekkor láttam meg a középső testvért, akit szintén muszáj volt megrendelnem.

24 cm

Így került hozzám ez a két cuki csöppség, akik nagyon aranyosan feküdtek a dobozkájukban, amikor várakozva kinyitottam a csomagot. Nevük (még) nincsen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése