2016. október 21.

Október hónap vízipacija (1. rész)

Az a jó abban, hogy bár szeptemberben van a névnapom, de volt, aki ebben a hónapban köszöntött fel, hogy megint van mit bemutatnom, mint a hónap vízilova. :)


Az első ajándékot apukámtól kaptam. Ő olyan kis aranyos, mert, ha vízilovat lát, megveszi - persze nem minden alkalommal - és eldugja, hogy majd valamelyik ünnepre legyen ajándékom. Előrelátó. De néha előfordul, hogy ezek az előre vásárolt ajándékok úgy elbújnak, hogy el is feledkezik róluk. :D Ilyen volt ez a plüss is. Nem is igazán névnapomra kaptam, csak most bukkant elő. De én betudom annak.


A következő drágaságokat pedig húgoméktól kaptam. Ő az, aki helyettem is figyel, merre lehet vízilovat vásárolni, és már küldi is az infót, nehogy lemaradjak róla. Ha pedig ajándékozásra kerül a sor, tuti, hogy legalább egy vízipaci ott lapul a tőlük kapott csomagban.


Ez egy babáknak gyártott plüss víziló. A virág tépőzáras, tehát levehető. A kezei rágókaként üzemelnek. A hasát megnyomva valószínűleg kiadott valamilyen hangot, de az elemes szerkezet már nem működik, és vandál módszer nélkül nem lehet hozzáférni. A bal lába egy "tükröt" rejt, a jobbat megnyomva pedig csipog. Nagyon kis édi.



Kaptam még egy telefondíszt is, ami irtó cuki. Egy elég pufi, eléggé fáradtnak tűnő NICI figurát ábrázol, és kis csengő is van rajta. Sajnos közelről nem sikerült éles képet készítenem, ezért elnézést kérek. Egyébként már a telefonom tartozéka. Nem lehet nem használni.



Végül pedig egy egészen egyedi darabja a gyűjteményemnek. Első ránézésre nem tudtam beazonosítani, hogy pontosan mire szolgálhat ez a ruha. De húgom felvilágosított, hogy ez egy textilpelenka. Nagyon vidám ezekkel a színes és mosolygó vízilovakkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése