2014. november 21.

Közönség kedvenc

A múlt heti szavazás során két első helyezett is született. A párnákat már megmutattam, most következzenek a fogkefék.

Forrás: http://mooselicker.wordpress.com/2012/08/24/everybody-loves/
Szerencsére egyre több gyerekeknek gyártott terméknél veszem észre, hogy előszeretettel használják a vízilovat, mint cuki "reklám" állatkát. A Colgate is élt ezzel a lehetőséggel, és nagyon cuki mosolygó víziló is helyet kapott a gyerek fogkeféjüket díszítő állatok között. Mindegyik csomagoláson rajta van a vízipaci is, de a fogkefék nyelén csak az egyik állatka szerepel, három színben (ennél a kivitelnél). Biztosan nem néztek hülyének a vásárlók, amikor a boltban túrtam a polcot, olyan fogkefét keresve, aminek a nyelén is víziló van. :D De sikerrel jártam, és megszereztem a tökéletes darabot.

23 cm

Gyűjteményem következő darabja, sokkal régebb óta megvan. Tudom, nem gondoltátok volna, de ez is gyerek fogkefe. :D Viszont ebben az esetben nem a csomagolás és a fogkefe nyele tartalmazza a lényegi elemet. Csomagolása nincs, nem is volt. A fogkefe egy színű, rózsaszín darab, minta nélkül. Azonban legyártottak puha műanyagból egy lila vízipacit, aki bekapja a fogkefe nyelét. :D Nagyon kis aranyos. A gyerekek a vízilovat fogva tarthatják a kefét, és így moshatják a fogukat. Ebből a fajta fogmosó eszközből két darabom is volt. Az egyik kefét elhasználtam, úgyhogy onnan csak a gumi vízipaci maradt meg. Egyelőre őt sajnos nem tudom megmutatni, mert a gyűjtemény dokumentálásánál még nem jutottam el hozzá, nincsen róla fénykép. Természetesen emiatt nem fog kimaradni, a későbbiekben ő is fel fog bukkanni a blogon. De a fogkefés változatot már mutatom is.

16 cm

Néhány héttel ezelőttig a fenti darabok gyarapították a gyűjteményemet, de október közepén ellátogattam Londonba, ami megváltoztatta ezt az állapotot. :D A szállásunkhoz közel volt egy 1 fontos bolt, ahol tényleg minden 1 fontba került. Például fogkefék is. :P Már az ott tartózkodásunk első napján kiszúrtam, hogy kétféle hippo fogkefe is figyel a polcon. Mivel első nap volt, fájó szívvel, de csak egyiküket vettem meg (0-3 évesek részére). Nem akartam már az első nap minden pénzemet vízilovakra költeni. Így más napokon is költhettem rájuk. :D A haza indulásunk napján ismét betértünk ebbe az üzletbe. Ekkor már bátrabb voltam, hiszen nem akartam fontot hazahozni, és mi másra költhettem volna el, mint hippocskákra. :D Eképpen alakult, hogy a 4-6 évesek részére készült darab is bekerült a gyűjteménybe.

23 cm

23 cm

Mindenkinek jó éjszakát!
Ne feledjétek, a fogmosás fontos! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése