2016. január 23.

Január hónap vízipacija (1. rész)

Amikor erre a vízilóra ráleltem az interneten, rögtön éreztem, hogy meg kell szereznem, annyira egyedi. :)

Sokszor keresgélek a neten vízilovak után. A kíváncsiságom miatt is és persze nem utolsó sorban, hogy bővítsem a gyűjteményemet. Ezzel a módszerrel találtam rá az IT Media honlapján egy víziló alakú, világító csuklótámaszra - ami arra jó, hogy a számítógép egerét használva ne az asztalon kelljen támasztani az embernek a kezét. Alig akartam hinni a szememnek, hogy ilyen termék valóban létezik. :D A biztonság kedvéért még más honlapokon is utánanéztem, mert első ránézésre akár malacnak is mondható. De a malac alakú változat máshogy néz ki - mert ilyen is van. :D


Nem sokat gondolkoztam azon, hogy megvásároljam-e. Először is azért, mert nagyon beleszerettem, hiszen borzasztóan aranyos. A másik érv pedig az volt mellette, hogy ilyen terméket még nem láttam. Igazán egyedi darabja lehet a gyűjteményemnek. Persze nem csak ez számít, de ha már ilyen lehetőség állt előttem, nem lehetett kihagyni.

Hossza: 11,5 cm
Nagyon puha műanyag a borítása és zselés anyaggal van töltve, amibe színes csillagokat raktak. Ezek a csillagocskák a fényben feltöltődnek, este pedig nagyon hangulatosan világítanak. Sajnos ebben a helyzetben nehéz volt fényképezni, ezért elnézést kérek a rossz minőségű felvételekért. De talán a lényeg látszik. :)

Félhomályban és teljes sötétségben.
Nagyon örülök ennek az irtó cuki kis vízipacinak. Remélem, még sok ilyen "ritka" példánynak lehetek a gazdája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése