2015. június 4.

Szavaztatok

A legutóbbi szavazás végeredménye szerint a víziló témájú pendrive-ra vagytok nagyon kíváncsiak.

Forrás: http://www.bluebison.net/sketchbook/hippo_computer.jpg
Egyre több olyan pendrive-ot találni az interneten, aminek víziló alakja van. Én ennek személy szerint nagyon örülök. :P Nekem két darab vízilovas pendrive-om van, de mindkettő ugyanolyan. Ez persze nem baj!
Amikor a Kinder Meglepetésben néhány éve újra Happy Hippo figurák voltak, akkor volt olyan lehetőség, hogy a csokitojás csomagolását be lehetett váltani mindenféle Happy Hippo-s tárgyakra. Az egyik ilyen volt a pendrive, amiből kettőt is beszereztem, mert volt annyi csomagolásom, hogy ezt megtehettem.
Ezért a gyűjtemény tagja lehet egy még bontatlan, eredeti csomagolásban található készülék. Szerencsére a papírdobozára is nyomtattak vízipacikat, úgyhogy azt is jó nézegetni.


A másikat kibontottam és meglestem, hogy mi van rajta. Egy DJ Happy Hippo a pendrive-unk, akit lefejezve - szegény! - tudunk csatlakoztatni a számítógéphez. A készüléken egy program van, ami több készségfejlesztő játékot tartalmaz. Nagyon szórakoztatóak és természetesen mindenhol Happy Hippo-k várnak minket. Ezeket a játékokat majd a későbbiekben, külön szeretném bemutatni nektek.


Remélem, a jövőben még több víziló alakú pendrive lesz a gyűjteményem része és bemutathatom nektek őket is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése