2014. szeptember 29.

Kinder névnap

A Kinder Meglepetésnek szülinapja van, nekem meg ebben a hónapban van a névnapom. Ez szuper párosítás! :D


Ugyanis így Kinder tojást kértem mindenkitől a névnapomra, hátha Happy Hippo-ra akadok bennük. Korábban sajnos nem jártam sikerrel, pedig több, mint 20 db tojást kinyitottam. Valószínűleg az volt a gond, hogy nem egyszerre, hanem több részletben. :)
De szuper meglepi várt otthon, ugyanis nem egy, hanem 17 db Kinder tojásra bukkantam. :P És még ez sem minden! Mivel ez volt az utolsó tálca a boltban, a nagy Kinderes dobozt is el lehetett hozni a boltból. :P Jipppííííí! :D

Persze muszáj volt minél előbb meglesni a sárgájukat. Kicsomagoltam, dobozba raktam a csokit és meglestem a játékot, összeszereltük azt, amelyiket szükséges volt. Természetesen ilyen játékok voltak nagyobb számban. Amikor megláttam az első narancssárga színű dobozkát a csokoládé belsejében, nagyon megörültem. De látszik, mennyire régen nyitottam legutóbb Kinder tojást, ugyanis teljesen elfelejtettem, hogy a ritka figurák házikója sötétebb színű, így már abból is kiderül, hogy közülük lapul benne valamelyik. A második ilyen tojáskából előkerült a Marilyn Monroe-nak öltözött Happy Hippo, aki egy szívecske alakú lufit tart a kezében. Annyira örültem neki, hogy felvisítottam és ugráltam örömömben. :D:D Szerencsére itthon már hozzá vannak szokva ehhez az ovis viselkedéshez. :D Meg is mutatom nektek, mennyire aranyos a kislány.


Sajnos több víziló nem került elő a tojásokból, de még 3 db ritka figurát sikerült megtalálni, akiknek a papírja természetesen bekerül a gyűjteménybe, mert az tartalmazza a Happy Hippokat. Valamint még egy ritka figura papírjához jutottam egy külön kapott Kinder tojásból.


A gyakoribb figurák között is megtalálható egy vízilovas, aminek a képe rajta van a dobozon - fenti kép -, de arra sem sikerült rálelnem. Természetesen nem adom fel, és megpróbálok rábukkanni a többiekre. Amint megtörtént, jelzem is felétek. :)

Nagybátyám pedig szerzett nekem egy szórólapot a Kinder szülinapi buliról, amin szintén van vízipaci. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése