2014. szeptember 1.

Boldog Születésnapot Kinder Meglepetés!

A hétvégén a televízióból értesültem róla, hogy a Kinder Meglepetés 40. születésnapját ünnepli. Na, de mi köze ennek a vízilovakhoz?

Például az, hogy a televízióban látható, ezzel kapcsolatos reklámban egy Happy Hippo énekli, hogy boldog szülinapot. Én emiatt figyeltem fel erre a bizonyos reklámra, és kerestem fel a Kinder Meglepetés honlapját.
Szülinapjuk alkalmából a 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 28. között vásárolt Kinder Meglepetés termékek - vagyis a tojások - blokkjának adatait feltöltve lehet harcba szállni néhány Kinderes ajándékért és a szülinapi bulijukra szóló meghívóért. Nagyon izgin hangzik! :)
További szülinapi meglepetés, hogy az elmúlt 40 év népszerű figurái újra megjelennek (minden ötödik csokiban). És ez az, amiért én érdekelt vagyok. :D Az alábbi kétféle Happy Hippo bujkál majd a tojásokban.

Forrás: kindermeglepetes.hu

Forrás: kindermeglepetes.hu

Biztosan nem lesz könnyű megtalálni őket, de igyekszem minél előbb rájuk bukkanni. :) Mindenkinek ajánlom a Kinder (szülinapos) honlapját, ahol sok érdekességgel találkozhat.

Szurkoljatok nekem! Vadászatra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése