2017. április 9.

Február hónap vízipacija (3. rész)

Egy nem megszokott víziló.


Mint már korábban is írtam, szeretem átlapozni a reklámújságokat, mert szerencsére elég gyakran bukkanok bennük vízilóra. A Tescot nézegetve is felcsillant a szemem, ugyanis az alábbi képet találtam.

Bár gyermekkanapé a felirat szerint, inkább nevezném fotelnek. :) Mivel muszáj minden vízilovat megszereznem, és ez szerintem eléggé egyedi is, amint tudtam, már futottam is megvenni. Nehéz volt megállni, hogy ne vegyem le az összeset a polcról, de akkor csődbe mentem volna. :D


Természetesen nem bírtam ki, hogy ne nyissam ki és fújjam fel. "Élőben" még aranyosabb, mint a képeken, mert egészen buta arca van, amitől én csak még jobban imádom.


És, ha már a Tescoban jártam, körülnéztem, hátha találok még valami cukit. Persze találtam is. A PAX Junior papír-írószer termékek között találhatóak olyan darabok, amiken víziló van. Ebből lett enyém a vízfesték.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése