2016. május 31.

Május hónap vízipacija

Úgy alakult, hogy új tokot kellett vennem a telefonomra, mert az előző már eléggé elhasználódott. Ennek apropóján gondoltam rá, hogy megmutatom az eddigi és a legújabb vízilovas telefontokjaimat.

Forrás: https://impoguemahone.wordpress.com/category/hippos-2/

Mivel helyi boltokban még nem találkoztam vízilovas telefontokkal, e-Bay-en kezdtem el keresgélni. Az áruk sincsen elszállva, és sok esetben még a szállításért sem kell fizetni. A kínálat pedig egyre szélesebb, ez pedig még abban az esetben is igaz, ha vízilovas mintáról beszélünk.

Előző telefonomra vásároltam először ilyen tokot. Ez kemény műanyag, ami igazából csak egy hátlap, de védi a telefon oldalát is az esetleges sérülésektől. Azonnal beleszerettem a kis aranyos, színes lufis vízipaciba. :)

Sony Xperia Tipo

Amikor tavaly az új telefonomat vettem, azonnal vásároltam hozzá egy ugyanilyen mintájú hátlapot, mert annyira tetszett.

Sony Xperia Z1 Compact

Viszont már eléggé elhasználódott. Sajnos hiába figyelek, ezt a telefont folyton elejtem. Valószínűleg azért, mert nem tudom megszokni, hogy ekkora. :D Pedig már kisebbet nem igazán gyártanak. Úgyhogy most egy olyan tokot választottam, ami becsukható. Így jobban védi a készüléket. Élőben még jobban tetszik, mint a képen.




Remélem, még sokáig ezt használhatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése